Magdalena Piechocka-Ławnik

Esencja Sukcesu

Regulamin Sprzedaży

 

  1. Niniejszy regulamin dotyczy sesji online, warsztatów i kursów oraz innych usług organizowanych i sprzedawanych przez Magdalenę Piechocką-Ławnik, prowadzącą działalność gospodarczą M Coaching&Consulting Magdalena Piechocka-Ławnik, NIP: 9570956958, REGON: 221209298, zwaną dalej Sprzedawcą oraz określa warunki korzystania ze strony magdalenapiechockalawnik.pl. Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą, pisząc na adres e-mail: kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl lub telefonicznie: +48 503546482.

 

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA

 

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości.

  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

  3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientów.

  4. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;

  5. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;

  6. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie/w Sklepie lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę;

  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;

  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  9. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej.

  10. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video).

  11. Uczestnik – osoba korzystająca z Produktów Sprzedawcy.

  12. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych.

  13. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę.

  14. Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę.

  15. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

  16. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki.

  17. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

 

 

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

 

  1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.

  2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.

  4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

  5. W przypadku wyboru płatności cyklicznej lub ratalnej, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny za Produkt w całości. Zapłata pierwszej płatności, nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Ceny w całości. Brak płatności Ceny w całości stanowi podstawę do wystąpienia przez Sprzedawcę na drogę sądową zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

  6. W przypadku płatności cyklicznej lub płatności, która została rozłożona na raty, Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania pierwszej płatności lub pierwszej części płatności oraz akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem ust. 7.

  7. W przypadku gdy termin pierwszej płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

  8. Pod pojęciem skutecznej płatności należy rozumieć uznanie płatności przez Pośrednika płatności lub zaksięgowanie przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.

 

§3 CENA

 

  1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.

  2. Cena nie zawiera informacji odnośnie innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

  3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.

  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest najniższa obowiązująca cena w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.

 

§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE ONLINE

 

  1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu PayU oraz Przelewy24 do oferowania płatności on-line.

  3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.

  4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.

  5. W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:

    1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;

    2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);

    3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;

    4. po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.

  6. W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila lub przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych lub przez zewnętrzny program należy:

    1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;

    2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności);

    3. przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;

    4. zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.

  7. Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.

  8. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.

 

 

§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

Produkty elektroniczne (m.in. szkolenia/kursy on-line)

 

  1. Dostęp do Produktu elektronicznego zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

  2. Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub dostęp do Produktu elektronicznego zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

  3. W przypadku Produktu elektronicznego takiego jak np. kursy/szkolenia lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia.

  4. Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty.

 

Dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform

 

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform, Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie, tj. nie później niż w dniu rozpoczęcia kursu/szkolenia/programu lub w terminie wynikającym ze specyfiki Produktu Oferty.

  2. Klient ma obowiązek przestrzegać Regulaminu Facebooka dostępnego na stronie Facebook oraz Regulaminu grupy.

 

Transmisje on-line

 

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line (m.in. webinarów/ spotkań on-line na żywo), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do platformy, na której odbywa się webinar/spotkanie najpóźniej 24 h przed terminem transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta.

  2. Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o ile nic innego nie wynika z Oferty.

  3. Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji na dzień przed planowanym terminem, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła. W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin Transmisji.

 

Sesje indywidualne online coachingowe/terapeutyczne/mentoringowe:

 

  1. „Sesja online” rozumiana jest jako spotkanie Klienta ze Sprzedawcą realizowane w umówionym terminie, odbywające się poprzez platformę ZOOM. Czas trwania sesji zależny jest od wybranej Usługi.

  2. Link do spotkania online wysyłany jest przez Sprzedawcę mailowo najpóźniej 24 godziny przed umówiony spotkaniem wraz z instrukcją.

  3. Do przeprowadzenia sesji online wymagany jest włączony mikrofon oraz kamera.

  4. Przystępując do usługi online Klient powinien zadbać o łącze internetowe spełniające techniczne wymogi pozwalające na sprawny przebieg sesji online.

  5. Sprzedawca ma prawo, w celu dbania o jakość świadczonej usługi, nagrywać wybrane sesje. Sprzedawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania o tym Klienta. Jeśli Klient nie wyraża na to zgody – powinien poinformować o tym przed rozpoczęciem sesji. Sesje online (treści audio oraz wideo) nie mogą być przez Klienta nagrywane.

  6. Sprzedawca zobowiązują się do poszanowania reguły poufności prowadzonych sesji  oraz dbałości o jakość oferowanej usługi zgodnego z etyką i standardami pracy.

  7. Klient ma prawo do bezpłatnej konsultacji wstępnej odbywającej się w formie rozmowy telefonicznej, poprzedzającej pierwszą płatną sesję, której celem jest omówienie współpracy oraz wprowadzenia do metody pracy Sprzedawcy. Konsultację Klient umawia poprzez kalendarz na stronie magdalenapiechockalawnik.pl, mailowo lub telefonicznie.

  8. Rezygnacja z sesji online:

a. Klient ma prawo odwołać sesję 24 godziny przed umówionym terminem sesji, informując o tym Sprzedawcę mailowo lub przez SMS. W tym przypadku wpłata zostaje zwrócona.

b. W przypadku odwołania sesji po tym terminie wpłata nie zostaje zwrócona.

c. Klient może zmienić termin sesji online, kontaktując się ze Sprzedawcą poprzez SMS, telefonicznie bądź mailowo.

d. Sprzedawca ma prawo, z ważnych przyczyn odwołać sesję. W przypadku odwołania sesji przez Sprzedawcę Sprzedawca zobowiązuje się do wyznaczenia nowego, dogodnego dla Klienta terminu sesji.

  1. Klient umawia sesję online poprzez kalendarz na stronie magdalenapiechockalawnik.pl, mailowo lub telefonicznie. Warunkiem odbycia się sesji jest dokonana wpłata zgodnie w punktem 19.

  2. Karty pracy dostosowane indywidualnie do obszarów pracy Klienta wysyłane są na adres mailowy Klienta 24 godziny po sesji.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia prowadzenia sesji online w sytuacji, kiedy uzna, iż Klientowi, który chce z niej skorzystać, potrzebna jest innego rodzaju usługa lub Klient nie respektuje kontraktu (regulaminu).
     

Sesje online grupowe/warsztaty:

  1. Szczegółowe informacje dotyczące usługi grupowych sesji znajdują się w Ofercie.

  2. Czas grupowej sesji określa Oferta

  3. Grupowe sesje odbywają się zgodnie z harmonogramem.

  4. Z uwagi na specyfikę grupowych sesji, zmiana harmonogramu sesji przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas grupowych sesji nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za zrealizowaną transmisję on-line zgodnie z harmonogramem.

  5. W przypadku nieobecności podczas grupowych sesji, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do nagrania z konsultacji grupowych.

  6. Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania sesji grupowej na dzień przed planowanym terminem, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin sesji

  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z ważnych przyczyn w przypadku gdy w ramach Produktu uwzględniającego sesje grupowe, liczebność grupy spadnie poniżej 10 osób. Sprzedawca może także zaproponować Klientowi skorzystanie z innego Produktu lub zaproponować podniesienie opłaty lub inny termin, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.

 

Opłata za Usługę: sesje indywidualne, grupowe, warsztaty:

  1. Klient dokonuje płatności za sesję czy warsztat do 24h po zarezerwowaniu terminu sesji indywidualnej lub miejsca na sesji grupowej/warsztacie na konto bankowe. Chyba, że Oferta stanowi inaczej. Jeżeli sesja/warsztat zaplanowany jest w krótszym odstępie czasu od zarezerwowania, płatność powinna być dokonana niezwłocznie po zarezerwowaniu terminu, przed sesją/warsztatet. W przypadku braku płatności sesja, czy udział w warsztacie zostaje automatycznie odwołany. 

  2. W przypadków procesów zawierających pakiet sesji płatności należy dokonać do 24h po zarezerwowaniu terminu pierwszej sesji na konto bankowe. Chyba, że Oferta stanowi inaczej. Jeżeli pierwsza sesja zaplanowana jest w krótszym odstępie czasu od zarezerwowania, płatność powinna być dokonana niezwłocznie po zarezerwowaniu terminu, przed pierwszą sesją. W przypadku braku płatności sesja zostaje automatycznie odwołana.

  3. Klient automatycznie otrzymuje fakturę po dokonaniu wpłaty. Faktury będą wystawiane zgodnie z danymi przelewu (nadawcy). W przypadku chęci otrzymania faktury na inne dane klient zobowiązany jest do wysłania informacji zanim dokona płatności na adres mailowy kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl.

 

§6 NEWSLETTER

 

  1. Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji oraz ofert handlowych.

  2.  Korzystanie z Newsletter-a wymaga dobrowolnego podania adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczeń w sprawie akceptacji Polityki Prywatności.

  3. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

  4. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie odpowiedniego żądania drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl

 

§7 REKLAMACJE

 

  1. Reklamacje Klient powinien kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl.

  2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

 

§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.).

  2. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia od dnia zawarcia Umowy (dotyczy Sesji lub Kursu) albo w terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru przez Konsumenta (dotyczy Towaru).

  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Klienta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, wysyłanym na adres e-mail Klienta w momencie zawarcia umowy.

  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.), w tym:

  1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

  2. w której towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  3. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  1. Sprzedawca wskazuje, że:

 

  1. wykonanie Usługi, w tym przeprowadzenie Sesji lub Warsztatów, udzielenie informacji lub porady drogą elektroniczną, w sposób zgodny z Regulaminem, oznacza, że Usługodawca w pełni wykonał usługę w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.), co oznacza, że Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 punkt 1 ww. ustawy;

  2. z uwagi na zakres Usług przyjąć należy, że przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.), co oznacza, że Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 punkt 3 ww. ustawy;

  3. w przypadku Towarów w postaci nagrań zakup Towaru oznacza zawarcie umowy na dostawę treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.), co oznacza, że Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 punkt 13 ww. ustawy.

 

  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, ale jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w punkcie 4 podpunkcie a niniejszego rozdziału, to Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.

  2. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  3. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  4. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.

 

 

§9 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

  1. Prawa do treści zawartych na stronie magdalenapiechockalawnik.pl należą wyłącznie do Sprzedawcy.

  2. Adres strony, a także zawartość stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.

  3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony magdalenapiechockalawnik.pl bez zgody właściciela jest zabronione.

  4. Korzystanie ze strony magdalenapiechockalawnik.pl nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw, w tym praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych. Użytkownik może korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2016.666 t.j. ze zm.).

 

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik 1: Wzór odstąpienia od umowy

 

Dane Sprzedawcy:

M Coaching&Consulting Magdalena Piechocka-Ławnik
Ul. Olimpijska 44/11, 80-180 Gdańsk
NIP: 9570956958
e-mail: kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl
tel: +48 503546482.

 

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Odstępuję od umowy z dnia*... dotyczącej*/polegającej na*.....

 

Imię i nazwisko, adres Klienta* …

Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data .........................................................

 

 

* uzupełnić

 

 

Napisz do mnie:  

kontakt@magdalenapiechockalawnik.pl

© 2024 Magdalena Piechocka-Ławnik

Polityka Prywatności

Regulamin Sprzedaży